مدیریت شهری و زیرساخت های محلی

جستاری در حوزه مدیریت شهری،توسعه پایدار،زیرساخت های محلی، مهندسی ترافیک، اخبار و علوم وابسته

مدیریت شهری و زیرساخت های محلی

جستاری در حوزه مدیریت شهری،توسعه پایدار،زیرساخت های محلی، مهندسی ترافیک، اخبار و علوم وابسته

مدیریت شهری و زیرساخت های محلی

جستاری در حوزه مدیریت شهری،توسعه پایدار،زیرساخت های محلی، مهندسی ترافیک، اخبار و علوم وابسته

سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در نشست با تیم مدیریتی مناطق 10 و 11 بر ضرورت اجرای زیر ساخت ها و نهادینه سازی فرهنگ ترافیک با همکاری دستگاه های متولی تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 10، در این جلسه که با حضور سید جعفر تشکری هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران، مهران اعتمادی شهردار منطقه 11، عباس ندرلو قائم مقام منطقه 10، معاونین و مدیران ستادی و مناطق 10 و 11 در محل سوله بحران منطقه 10 برگزار شد ،سید جعفر تشکری هاشمی فراهم سازی زیر ساخت ها و اجرای طرح های مختلف در راستای تحقق آرمان شهر انسان محور را از رویکردهای مدیریت شهری دانست و گفت: در طی نود سال ورود خودرو به کشور توجه ویژه در برنامه ریزی و مدیریتی در طراحی و مدیریت شهری به خودرو بوده و همواره همه ما اعم از مدیریت و شهروندان از نبود فرهنگ ترافیکی رنج برده ایم و حال زمان آن فرا رسیده که پس از این همه آزمون و خطا سعی کنیم که در مسیر صحیح قرار بگیریم و به مسایل اجرای کامل و صحیح زیر ساخت ها از جمله زیر ساخت های ایمنی، عمرانی، خدماتی و آموزشی بپردازیم.
هاشمی آمار ریالی تخلفات ترافیکی شهری در سطح کشور را 12 هزار میلیارد تومان برآورد کرد و ادامه داد: با اجرای تدابیر و ساز و کار اجتماعی و فرهنگی و فراهم سازی زیر ساخت ها برای حفظ حقوق شهروندی و توجه به توسعه و پیشرفت موزون در تمام ابعاد اجتماعی در کنار ابعاد فنی می توان این میزان را به حداقل رسانید.
وی با بیان این که کاهش آمار تلفات جانی و مصدومیت جاده ای مستلزم اصلاح فرهنگ و رفتار ترافیکی و اجرای زیر ساختها است افزود: موضوعات آلودگی ترافیک، تضییع حقوق شهروندان، حمل و نقل و ... از دغدغه های مردم است و باید این موضوعات را از طریق آموزش، فرهنگ سازی، اجرای مقررات و ایجاد منابع، امکانات و فرصت ها به حداقل برسانیم.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان ابراز امیدواری کرد که مدیران ارشد وزارت آموزش و پرورش زمینه آموزش همگانی را از سنین پایین در سطح جامعه فراهم آورند و شهرداری تهران آمادگی خود را برای هرگونه همکاری در این رابطه اعلام می دارد.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">